torsdag 12 november 2009

Emmett

Tog en sväng till Natick ikväll då jag slutat, offrade en stund av min dyrbara tid till nån kille som ville visa mig sin superduper salt och lotion och som stilade med en "hur mour dou?" och sedan möte jag upp Sandra och Sara. Vi var ju bara tvungna att spana in stjärnorna från Twilight New moon! På plats var typ massor av skrikande människor också den blonda som spelar Emmett i filmen, ni vet ;) Är det twilight hysteri i Sverige med?? Här är det rätt galet. Jag har sett filmen två gånger och håller på med boken just nu faktiskt. Min hostmom har läst boken i sin bok klubb så jag har fått låna den. Well efter mallet for vi till Target och shoppade loss, mötte upp Patricia och Oda där och snurrade runt i nån timma. Nej nu ska jag väl ta o läsa lite om vampyrer då. Gonatt Kolla julpyntningen på mallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar