fredag 13 november 2009

Soppatorsk

Kom nyss hem efter en spännande rundtur i Chestnut Hill. Jakten på bensinen blev lång men efter fem stängda pumpar och en tom bil hittade vi tillslut en räddande ängel som tillät oss stoppa lite bensin i bilen... Var nästan lite nervös där ett tag att vi skulle bli stående. Stackars helnya Sofia behövde bensin och det var väl tur jag erbjöd henne att skjutsa hem mig annars och att jag har lite koll på området annars hade hon kanske blitt stående helt själv på motorvägen. Kunde ha varit spännande! Nu börjar jag jobba om sisådär 7 timmar så det är väl dags att sova en sväng. Var ut och åt på nyöppnad indisk restaurang ikväll och får säga att det var gott, jag gillar indiskt! Brände mig precis på en het mugg mjölk så nu blir det väl blåsa på fingret, dricker varm mjölk med honun istf hostmedicin nu, vi går på avgiftning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar