onsdag 18 november 2009

Till er som saknar mig

Här får ni höra min otroligt vackra stämma, ivrig att berätta om allt och helt omedveten om jag var filmad. Men det är mig iaf :)



Kanske är det dags att börja videoblogga på allvar nu, vad tror ni?

Skjutsade barnen till skolan imorse och har sedan haft djupa diskussioner med Joy och gråtit en skvätt, gud jag kommer sakna henne när hon far. Snart dags att hämta upp kidsen i skolan igen men före det ska jag lyssna på lite julmusik och vika tvätt.

2 kommentarer:

  1. härligt att höra din röst, nästan så att man fick en tår ju :) men du va dig lik du kunde ju fortfarandee svenska :)

    SvaraRadera
  2. Inte ens en brytning eller ett "ah, well..." Imponerande! Kändisarna bryter ju om de varit där i 3 veckor.
    Härligt att höra din röst Malin! Vi saknar dig!
    Kramar från faster Helena

    SvaraRadera