tisdag 17 november 2009

Sverigeresan

Hej hallå därute, ni vet ju att jag ska stanna ett tag till och att jag tänker komma till Sverige i januari så nu tänkte jag så här. Kan inte alla bara önska sig något som jag kan köpa med hem i sen julklapp? :) Vad som helst! Vet en som vill ha en freaking out Elmo och en som vill ha clear eyes droppar, klänning - tja, anything! Jag vill ha med mig grejer och jag kommer ha typ en tom resväska eftersom jag måste ha med mig massa saker hit från Sverige sen så oroa er inte för platsen! När jag kommer hem vill jag ha prinsesstårta och macka med leverpastej. Okej?

Nu hade jag tänkt göra min lilla "läxa" till kursen jag ska ta i helgen, ska skriva fem sidor om mig själv och fem sidor om något amerikanskt. Hu, jag är inte i form att skriva sånt skit ännu efter exjobbet! Och så påstår Emma att hon tycker vi ska börja forska och bli doktorer, nehejdu lilla vännen, inte än. Men augusti/september nästa år kanske? :) I'm in!

Ja, jag hade tänkt skriva ja men jag pratar med Elvane så det går faktiskt inte. Sen måste jag nog dusha med innan kidsen kommer hem från skolan så kanske inte hinner skriva något idag.. Hoppsan. Ikväll blir det Starbucks en sväng iaf.

1 kommentar:

  1. ooh en hel resväska...hmmm, ja va skulle det va? *tänka tänka tänka* ne ja kommer inte på något, en välförtjänt vila efter exjobbet tack haha... ja efter dteta behöve rja väl något starkt :P skämtåsido ingen aning, dudå vill du inte ha kaviar? skojja, vet att d inte är din favorit :)

    SvaraRadera