söndag 29 november 2009

Nu har jag försökt laddat upp biler ett tag och för första gången får jag väl säga att det inte funkar. Sucks! Annat som suger just nu är att Tiltil är i rematch, det suger riktigt ordentligt! Men det blir rätt, det blir bra, det är rätt. Men det är bara så fruktansvärt tråkigt och ledsamt! I övrigt har jag haft en bra helg som jag berättar mer om imorn när jag har bilder.


Något roligt är att jag idag för tredje gången på kort tid började blö näsblod på toa, lite lusigt haha.

1 kommentar:

  1. Hej Malla! Ett tag sen jag var online på bloggen nu, har inte haft tid eller ork tyvärr :-(
    Hur är det med dig då? Snygg skylt du hade hittat, kan det vara IKEA måntro? :-D

    Jag skulle behöva din hjälp, vad kan man köpa för julklapp åt en tjej som är 5½ år? Det står stilla i huvudet på mig och vet inte riktigt vad hon gillar, så lite allmänt bara sådär om du har några tips? :-)

    Ha det så bra! Tänker på dig! Kramar!

    SvaraRadera