söndag 15 november 2009

An awesome day

Den här dagen måste nog sägas ha varit en rätt awesome day rakt igenom. Började med verkligen sleepa in tills telefonen började ringa och alla ville ha kontakt, så skulle Matilda upp och jobba och vi andra insåg att vi kunde sova vidare. Well, två av oss sov sig igenom alltihopa och insåg det nog aldrig men det var säkert skönt det med. Jag var upp en sväng vid 11 iaf och tog mig sedan en liten snos till innan jag lessnade på att sova vid halv tolv. Patricia och Lovisa snarkade till typ 1 och efter det tog vi en prommis ner till The chesnut hill restaurant för lite frukost och idag blev det pannkakor, äppel-kanel, blåbär och plain som skulle vart choclatechips. Efter det såklat en shoppingrunda på cvs och där hämtade Sandra upp oss och vi var redo för luciaträning! Någon minut sen kommer vi till ännu ett amerikanskt hus som bara skriker Sverige - underbart! Var cirkus 18 tjejer idag vilket såklart är fint, sjöng och fikade svenskfika. Bara ett rep kvar nu innan genrep ;) Efter luciat har vi lagat och ätit fantastisk tacos hos Patricia och sett på desperate housewifes, jag passade självklart på att ta massor av powernaps men tror nog ändå jag ska sova nu.. Det blev en sen natt igår, rolig och lite spännande, får ta det en annan gång! Här en fantastisk bild på gårdagens/nattens sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar