torsdag 19 november 2009

HEJDA MALIN

Min lilla flicka är en sömnpratare precis som jag. Har ju hört ryktas om att jag snackar på engelska då och då men nu ska ni få höra att L pratar visst svenska i sömnen med! Var nyss in för att stoppa om och släcka lampan och hon börjar då skrika Hejdå, Hejdå, Hejdå, jag svarar inte för hon sover ju, och ja, får man inget svar får man väl visa vem man pratar med för då skriker hon lite högre; HEJDÅ MALIN! ohps, svarar lite fint med ett tyst natti natti hejda och hon blir nöjd. Nu sussar de sött iaf och det är väl sån jag är med, sovande fast inte helt då man ju måste ha koll! Tänk att hon är så lik mig ;)

L gillar fina skor...

Jag hade tänkt lägga in en film här men det får bli en annan dag för jag måste lista ut hur man tar bort bilden o bara lägger upp ljudet. Vi var till the childrens discovery museum idag, pyttelitet men ok, jag gillar childrens museum bättre iaf. Ikväll var Matilda över en sväng och jag har fått till tre nya sidor till scarbooken, jag är på g igen! Annars är jag väl rätt redo för kurs i helgen. Imorn då barnen är i skolan blir det lite shopping tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar