fredag 20 november 2009

Upstate NY

Om cirkus en timma börjar jag min bilfärd till Silverbay en timma norr om Albany i NY. Ska bli spännande, enligt mapquest ska det ta cirkus 4 timmar att fara dit, sen får man väl räkna med att bli fast lite i trafik men det ska nog gå fint. Det är nästan bara I90W heeela vägen. Typ 3 timmar iaf. Det är ju typ som att köra e4 till Stockholm o jämfört med till Umeå är ju det ingenting! Plus att radiokanalen 103.3 har börjat med att köra enbart julsånger så jag röstar på den kanalen.

Vi har konstigt väder får jag säga igen. Igår var det ju nästan minus på morgonen då jag vaknade, idag verkligen ösregnade det så som det bara kan göra här och just nu är det strålande sol och sisådär 18 grader varmt. Kajko men vem klagar?

Jag är packad och klar, redo att gå. Barnen sover inte utan ligger och tasslar snällt i sina cribs, där får de ligga o viska för mig om de vill, barnvakten kommer om ca en timma och då kan jag väl plocka upp dom o lämna över. Allt är redo och mamma eh, aupair Malin har fixat allt redo :)
D och A är påväg hemmåt från Florida där de visst hittat många fina alternativ att hyra i vår, bla ett giant hus med plats fär 21 pers. Låter ju inte helt fel!

Nej nu drar jag väl på mig då, men nu vet ni att jag är iväg i helgen. Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar