fredag 26 mars 2010

2-3.30

Jag älskar den här tiden på dygnet, när alla barnen sover. . . just nu sover alla mina bebisar o då är det toppen. Alla deras kläder är rena, mina i torktumlaren, alla sängkläder bytta, mitt rum så städat som det blir idag. En liten paus sådär att sitta ner och connecta med omvärlden.

Imorse snöade det hos oss, det var inte välkommet så det försvann fort, nu återgår vi till sol och värme röstar jag för. Igår var det tydligen våffeldagen så vi lagade våfflor, svenskt recept i jättevåffeljärn - kalasgott! Och så såg vi sista filmen av Stieg Larsson. Nu har ettan, The girl with the dragon tatoo, börjat gå här med svenskt tal och engelsk text, vore lite roligt att se den på bio. Planerna för helgen är trista på ett vis, men det kommer ett eget inlägg om det. Nu ska jag njuta av några sista minuter med sovande bebisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar