söndag 28 mars 2010

I don't care if Mondays blue

Det finns så mycket att skriva om nu egentligen, ska nog bomba imorgon när jag är ledig på em. Har varit några roliga, jobbiga, ledsamma, minnesvärda sista dagar. Nu är Sara i Sverige. Jag är här och ska snart sova för att orka upp imorgon. Sandra och jag bestämde oss för sovmorgon idag och sov 12 timmar för att stiga upp kl 12.30 idag, grymt skönt och välbehövligt. Tog en lgun dag med lite nödvändig shopping på the legacy place, bh, shorts och kassettband till bilen. Har avslutat dagen med att bomba facebook med bilder och scrappat hela 6 sidor samtidigt som jag sett ikapp lite tv som jag missat de senaste veckorna. Förresten väntas 5 inch of rain dom närmsta dagarna så mitt badrum kommer nog bli stängt igen, jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar