onsdag 31 mars 2010

Tredje gradens träningsvärk

Galet vad träningsvärk jag har, tror aldrig jag haft så här on i låren, någonsin. Eh, jo, men ni förstår hur ont det gör.

Vet inte om det är inbillning men jag tycker det börjar ljusna lite utanför fönstret och jag hör inget ösregn just nu. Jag har tagit mig ur mysbyxorna och fått på mig snäppet upp i klädväg. Efter att barnen var skjutsade till skolan hoppasde jag dock tillbaka i sängen och har sovit nån timme, grymt skönt och faktiskt okej en dag som denna. Nu är det dags att ge bebis mat tror jag visst, i em ska vi göra papair machier (haha) ägg och ikväll blir det lite rockringsträninng. Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Alltså det är ingen dålig träningsvärk jag har hellre, kan ju knappt gå i en trappa, det är helt sjukt! Vad säger du om att stretcha en timme efter rockringen ikväll eller bubbla kanske;)?

    SvaraRadera
  2. En timmes lång bubbel och massor av stretching vore nog inte fel. Om det ens går att stretcha, jeses!

    SvaraRadera