onsdag 10 mars 2010

Not much going on

Det händer rätt mycket och ingenting just nu. Jag har inte mycket att skriva om här iaf och skulle jag skriva oftare skulle det ännu mer bli samma sak; solen skiner, vädret är underbart, barnen sover och jag gör ingenting. Ja det är ju ungefär så det ser ut här varenda dag vid den här tiden.




Vad händer efter denna tid igår? Jag tog med mig alla tre barnen ut på en promenad, L turned in to a baby again.. så E och L åkte tvillingvagnen och W var stor och hjälpte mig putta på. Vädret var strålande och vi gick bara upp och nerför backen och njöt. Sandra kom över igår efter att ha lämnat familjen på flygplatsen o så fick vi allt lov att catcha up lite så for vi till Starbucks som vanligt på tisdagar, träffade en hel hög trevliga tjejer där, diskuterade livsviktiga saker och snackade lite skit. Idag när barnen är vakna ska vi på playgroup hos grannen, utomhus idag tjiho! Ikväll har jag blivit medbjuden på musikalen The Lion King , ska bli så himla roligt. Jag älskar musikaler!

Just nu lyssnar jag på låtarna som är i finalen i melodifestivalen, jag springer runt och sjunger på Peter Jöbacks låt men vet ändå inte om jag tycker den är bäst att vinna. Behövs några fler lyssningar, jag gillar inte Salems låt har jag nog kommit fram till.


Sommar- här också snart tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar