torsdag 18 mars 2010

Lyckosam torsdags target

Dagens rubrik kan tolkas på alla vis hit och dit som man vill och förstår men den är helt enkelt klockren.

Jag börjar från början idag och berättar att vi haft 20 grades värme och sol även idag, efter att jag fått bebis till att sova tog jag tvillingarna o for till parken för en playdate med Sara. Barnen lekte fint i flera timmar, vi hade picnic och solade våra bleka ansikten. For hem lagomt för att få in en timmas vila innan jag tog alla tre kidsen och promenerade ner till Chestnut Hill skolan där vi lekte hela eftermiddagen fram till middag. Underbara vår!

Nyss har jag kommit hem från en väldigt lyckad torsdags target med Sandra. Jag gjorde så himla många fynd! Vad jag var ute efter var ett fotoalbum och det lyckades jag faktiskt hitta, plus en massa annat smått o gott. Måste bara kommentera kvällens klädsel; trekvartsärmad klänning, leggins och ballerinas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar