tisdag 30 mars 2010

Det regnade idag och det finns en mening med det



Två och lite till av denna tog det att åka från Sandra i regnet ikväll. Bara så ni vet... SB ikväll as usual, det är som skönt att ha något såntdär enkelt att göra en kväll i veckan, träffa lite människor som finns häromkring. Ska jag uppdatera er på regnläget så såg jag stora krukan som vi har utomhus, den är nästan full så jag skulle säga att det kommit ca 40 cm regn senaste tiden. Där skulle mammas lilla mätsticka inte hinna med!

Var btw på bodypump idag och ledaren var jättebra och passet kanon. Jobbigt och roligt på samma gång, precis som det ska vara, nu väntar säkerligen träningsvärk imorgon. Sängen nu. Punkt slut. Men gud vad mycket småsaker jag hade att berätta idag, för andra gången har nu lille W kräkits medan jag hållit i honom. Hann få upp honom ur stolen och lutandes över sinken bara vräkte det ur honom. Lika som förra gången var han pigg som en liten lärka igen direkt efter. What? Vore ju toppen om vi alla åkte på magsjuka nu när vi bara har två badrum att använda. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar