lördag 6 mars 2010

Firefighters

Efter att D och A kommit hem igår så for vi iväg för att hitta på något, kanske bio? Bowling? Ah, var galet hungriga och kikade in på Fridays men där var det 30 min kö, jag menar, vad kan man vänta sig på en rstaurang som heter Fridays en fredag? For över till gatan och slog till på något så exklusivt som Friendlys istället, och gud vilken tur vi gjorde det! Hörde något beepa när vi gick in och jag kommenterade det men ingen annan sa något. Sätter oss och äter och efter ca 1 timmar börjar det blinka utanför, så ser jag en brandbil fara förbi och jag var bara tvungen att gå förbi. Så där stod jag och diskuterade med brandchefen omringad av två brandbilar, Ladder 1 och Engine 5, proppfulla med brandmän. Kändes bra. Blev erbjuden att kika i med men avböjde snällt. Well, nöjd Malla iaf! Lite spänning i vardagen är klockrent!



Idag skiner solen och det är just nu 7 grader varmt men klockan är bara morgon. Blir en sväng in till Boston för att njuta av våren och leta vårjacka.

1 kommentar:

  1. Nästa gång du vaknar är det söndag. Kl 15.40-SVT 1 = Match!

    SvaraRadera