söndag 21 mars 2010

Solens dag

Lördagen startade med ett zumbapass redan kl 10, fyi världens sämsta ledare alla kategorier så vi gav upp efter 30 min och tog en sväng på crosstrainern ist. Dagen fortsatte hos Sandra där vi placerade oss ute i solen och höll på att svettas ihjäl trots att vi var klädda som på en sommardag, helt underbart! Bara satt där och laddades med D-vitamin hela dagen med en paus för tårtbak. Mot kvällningen var det såklart dags för årets grillpremiär och vi fick till den godaste mat jag nog ätit på ett år. (var ska noget vara i den meningen??) Många skulle vara stolt över min insats vid grillen ;) Fläskfilé, svamp- lök-, paprikaspett, greksallad och tzatsiki. Ja jag vet, vi sitter inne och äter men det beror inte på att det är kallt ute utan på myggen. Jag har myggbett hela benen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar