onsdag 24 mars 2010

Tre hål i väggen

eller ett gigantiskt hål i gräsmattan! Just nu har jag fem män ca 3 meter utanför mina stora fönster som håller på o gräver ett hål i marken, de letar efter pipesen som leder ut vattnet och som det är stop i någonstans. Rören finns inte med på någon ritning från staden och det verkar vara ett rätt stort problem... Det har regnat några dagar igen och min toa är avstängd, nu skiner dock solen och vi hoppas på att sommarvärmen kommer tillbaka.

Jag har varit rätt upptagen de senaste dagarna men det har ändå inte hänt så mycket jag kan berätta om. Jobbade halva måndagen sedan for jag och Sara på shoppingtur och hämtade sedan Emma o Sandra för att fara till en grannstad 1 timma bort en sväng. Igår tisdag skickade jag iväg barnen till skolan innan vi fyra lyxade till det med pedikyr en helt vanlig tisdags fm sådär, borde göras oftare! Vi fick fyra stolar brevid varandra och skulle bara sitta och njuta, Malla blev rätt bitter då massagen visst var trasig i just min stol, plus att vattnet för fötterna var kallt vilket ingen brydde sig om. Suck o stön men ändå trevligt och jag fick byta stol när någon annan var klar ;) Jobbade em och sedan blev det som vanligt en stund på Starbucks. Idag jobbar jag 8-6 och hade Ella på fm, hon sov en skvätt sedan pratade vi med Sverige och kollade på en film för att lära oss Baby signs, jag är riktigt impressed av det o ska se till o lära tjejen kommunicera snarast! Mer än så hade jag väl inte att säga just nu och ikväll ska jag träna rockring, tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar