måndag 15 mars 2010

Get down on my knees

Jag får uppdatera lite om helgen som varit rätt tokig. Jag och Sandra började med en felkörd genväg för att komma till grekrestaurangen, det är galet man hittar här omkring egentligen. Vi hade nog aldrig varit där förr någon av oss o ändå hittar vi ju rätt. Maten var god och sedan skulle vi på bio. Jag hade lite läsk kvar i flaskan så jag stopade den i väskan och täntke de kunde vara bra senare. Stannar till på Michaels och jag ska ta upp mobilen o känner att handen blir rätt blöt. ALLT i väskan var rött. Jippi! Korken var inte riktigt på. . . Jag var inte helt lycklig men vad kan man göra liksom. Nu slutade det rätt gott ändå och utan större skador.

Tidigare på dagen hade vi tränat, Bosu passet som vi inte fick plats på förr, man tränade styrka i en timma, effektivt och flitigt, inte ens en liten vattenpaus. 15 min mage, rygg, armar, ben. Det här började kännas av lite på kvällen där...

Vaknar av klockan 9.40 på lördagmorgon då det är match. AJ, tar mig knappt ur sängen. Sandra kommer när det är 10 min kvar av matchen och jag bara skriker och hoppas, sjukt galet spännande och vi vann! Lycklig Malin resten av dagen. Melodifestivalen väntade ju senare också o vi hade stortvn ikopplad. Fick tjejerna till att göra listor och tippa resultatet precis som hemma. Jag vann på 2 rätt, S 1 och P 0. Eller så vann Sandra på 3 rätt men jag tror faktiskt inte det, vi hade två listor o jag tror det var den andra. Jag hade satt Anna B på 10 plats!!! Hur kunde det bli så fel? Vi skyller på att vi inte hängt med i snacket där hemma... Nu tycker jag inte alls låten var sämt men nej jag hade hoppats på nån annan som vinnare. Sämts tycker jag faktiskt Andreas Johnson och Salem var, AJ's är seg och tråkig, Salems är konstig och låter som reklam? Well, hoppas vi får vara med i final i eurovision iaf.

Jobbade lördagkväll och alla barnen somnade jättesnällt medan Sandra och Oda åkte o shoppade sushi sedan hade vi sushikväll nere i källarn. Vad som hände igår vet ni ju redan men nu har jag glömt något här. Hade som sagt sjuk träningsvärk i lördags, efter att ha suttit i soffan kände det som alla muskler dragit ihop sig o knutit en knut på mitten där nånstans så jag tänkte sträcka mig på golvet lite, sitter ner, ska lägga mig ner och BOINK! huvudet i bordsbenet och bulan bara väller ut. Trodde ett tag det var hål o blod men som tur var inte, på med lite fryst squash och bulan är väl lite mindre än de hade varit. Ömmar gör det fortfarande ändå. Men vet ni vad jag gjorde idag? Barnen har snetak i badrummet och där slog jag idag i bulan. Aj!

Mitt badrum funkar fortf inte men jag har har tatt en dusch i E's rum iaf. Regnar gör det fortf också och det verkar vara översvämning i hela stan... Nu ska jag scrappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar