onsdag 17 mars 2010

St. Patricks day, eller Lila-day?

St. Patricks day, bär något grönt or du blir nypt. Då grönt inte är en färg som präglar min garderob så pimpade jag mig själv med ett av Ls gröna klipp för att slippa nypen. L klädde först sig själv i rosa tights och rosa blommig klänning innan hon hittade min lila klänning som hon absolut tyckte jag skulle bära dagen till ära, sedan hittade hon underbart matchande lila strumpbyxor också och erbjöd sig snällt att hjälpa mig ta på dom. Så här är vi stylade a'la L!
På eftermiddagen gick vi ut och termometern visade hela 19+ i skuggan och på det strålade solen. Jag i kortärmad klänning på muren och barnen lekandes med vatten, vååååår! Sedan hade vi picnic ute som middag innan vi tillslut släpade oss in.


Jag och Sandrar firade st patricks med middag på cabbots, klassiskt ställe det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar