tisdag 2 mars 2010

Veckans shopping

Alltså, first of all. GUD SÅ JAG LÄNGTAS TILL VÅR OCH SOMMAR! Jag älskar denna klänning som blev min i söndags. Typ asfin på riktigt med lilla tishan och så blåblomprickig kjol. Wonderful.. Denna lilla ruffles klänning var ett stort frågetecken men rea på det och så bara lööös mina blåa ögon när jag fick på mig den så det blev en keeper.

En rosa liten klänning som känns lite för somrig för att ha redan nu...

...Så då fick det bli en lika i mörkblått som jag tycker funkar bättre nu. Och så en liten femdollars tunika i svart med blommor och pärlor.
Det var förra veckans shopping det, vilka kap! Nu ska jag styra upp garerobssystemet innan det är dags att hämta barn i skolan. Droppade dem i morse, tog 40 minuter i gymmet här hemma, la en chokladansiktsmask och sedan en dush. En sån dag! Ikväll spöar vi Brober, Heja Bollnäs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar