måndag 8 mars 2010

Ett år i Boston

Idag har jag varit här i Boston i ett år. Minns hur Bill skjutsade mig till tåget som tog mig till Grand central och hur jag där bytte till tåget mot Boston. Nervös och med mycket packning. D och A möte mig på stationen i vårskor och solen strålade. Var nog ganska precis lika väder som det är idag. Kom hem och träffade två små tvillingar. Tänk att dom blivit ett helt år äldre och kan ni förstå vad mycket som hänt. Satt och kollade på bilder för någon dag sedan och det är verkligen stor skillnad. De var små och runda, pratade inte många ord och gjorde som man sa. Idag är de fortfarande små men väldigt spinkiga, pratar klockrent och hela tiden och har en vilja av stål. Plus att jag har ett till barn, som nu blivit hela 7 månader! Våren är här igen men för ett år sedan var det vitt då jag vaknade imorgon men sen kom det ingen mer snö, nu säger vädret +13 och sol så vi kan hoppas att vi sett den sista snön nu på några månader. Tog nyss en promenad till posten, banken och cvs och så faktiskt en hel del små blommor som kämpat sig fram, ni vet såna små små lila och vita. VÅR och ETT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar