måndag 7 juni 2010

Backstreet's back allright!

Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska på Backstreet boys konsert! Det är ju egentligen helt galet, jag menar, BSB! Vicky, Emma, kan ni förstå? Jag ska hälsa från er, jag lovar! Ville så gärna gå men det har inte blivit nå bokade biljetter och en tisdag sådär, så idag tänkte jag att äh, det får väl vara då när det inte tas tag i... Så kommer söta A och säger att hon tänkte köpa biljtter till mig om jag fortfarande vill gå, oeho! TACK! Bara ändå sådär... Det är inte de bästa platserna för det är väl slut men det är de bästa som fanns kvar och hade vi köpt själv hade vi väl tänkt lawn. Jag är hur som helst galet glad bara att få gå på Backstreet boys! Lite uppskattning från familjen sådär i vardagaden, det är ju trevligt. Även om jag känner mig rätt uppskattad för det mesta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar