lördag 12 juni 2010

Carnivalfestivaltivoli

Igår bestämde jag att vi skulle prova en ny grekiskrestaurang i Watertown, jag hade sett på menyn att de hade Saganaki. Sagt o gjort fick Emma o Pat komma hit och hämta upp en seg Malin för att racea vidare. Vi fick i saganaki, tsatziki och calamares till förrätt för att sedan beställa gyros till varmrätt som vi inte åt. Men äh, förrätten var toppen! Mätte så vi höll på att spricka hann vi in på Old navy en sväng och jag fick med mig en skjorta hem, ska nog ta o prova den nu o se om jag verkligen vill ha den... Sen tyckte jag vi skulle prova en ny väg och se var den ledde, precis som vi trodde hamnade vi i Cambridge, kom på att det var match på Fenway park så då tänkte vi leta reda på det, och precis när vi svängde höger dök det upp där på vänster sida, där hade matchen precis slutat så vi cruisade igenom. Jag undrar om de inte förlorade (hey vi slog Phillie med 12-2!) för det var mer hejarop på Celtics then red sox, iofs är det grönafebern här i stan så. Bestämde oss för att en milkshake skulle sitta fint och vilka har inte den bästa snabbmilkshaken om inte mcdonald? Kom på att det var carnival i Chestnut Hill så med en varsinn milkshake tog vi ett varv där, såg på karusellerna och jag klappade på en lama! Herrejösses vilken kväll.

Idag har jag klipptid på ett fancy ställe på Newbury st. Jag är galet nervös, jag undrar om de kommer behandla mig som att jag inte borde vara där egentligen, och så är jag orolig för hur jag ska tippa. Jag har fått ett presentkort för snart ett år sedan så det är väl dags att använda. Aja, vi hoppas på att klippningen blir bra iaf. Efter det blir det kanske USA-England på en storbilds nånstans inne i Boston, jeho!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar