torsdag 3 juni 2010

Kreativt

Efter att förmiddagen tillbringats på IKEA med tvillingarna och Emma där vi provade alla sängar, soffar och stolor och där W fick i sig typ 12 köttbullar så somnade twinsen i bilen och fick sova en timma medan jag släppte av Emma och spelade lite kort på ipoden. Vi kom hem och alla var glada, L hade fått köpa penslar på ikea och var ivrig att prova så jag kom med den ypperliga idén att vi kunde måla ute. Jiho! W följde med mamman till Target och jag var hemma med flickorna, lilla Bella kröp runt i färgen och åt gräs medan L målade både sig, mig och papper i alla möjliga färger. När vi tröttnat knäppte vi bara på vattenspridaren och duschades rena. En gång till måste jag säga att det är sån skillnad att bara ha en av de äldre barnen, det händer inte ofta men det är så värt när det händer. Nu inväntar jag ett gäng vänner som kommer över för att se Celtics första match i finalrundan. Go green team! Min celticströja ligger dock hemma hos mamma i Sverige. . .


1 kommentar:

  1. Ja men precis det skulle ju vara något bäst du håller utkik :)

    SvaraRadera