fredag 18 juni 2010

Öppna din dörr

En riktig upp och ner dag. Var på em till country cluben med la familia. Lille W simmade säkert 3 meter med huvudet ovanför vattnet och jag blev nästan tårögd. Mys o gos med bebis och allmänt skönt i solen, härligt ställe det där. Nu på kvällningen fick jag en väldig nerperiod och saknar så många där hemma i Sverige så mycket! Snart ska jag sova så jag orkar upp till bröllopet, jag laddar och tycker detta är sjukt roligt. Och det är faktiskt en stor historisk händelse så även ni som inte gillar det borde ändå se. Tänk alla fina klänningar och alla människor. Sen är det lite mer sorgsna saker som händer imorn med och jag sänder alla mina tankar dit. Jag önskar jag kunde vara på åtminstone tre ställen samtidigt ibland.
Något som mina amerikanska vänner känner till är att jag verkligen älskar att åka med fönstren nere, väder och vind spelar ingen roll, det är sån himla skön känsla att bara känna hur de blåser och ha luft som kommer in genom fönster och taklucka istf ac. Sitter man bak i en van och inte kan öppna fönstren kan det ibland funka att öppna skjutdörren med... Huvudet upp genom takluckan eller foten ut genom fönstret, underbart! Detta foto är taget nu ikväll och vi har härlig hetta ute. Solning på hög nivå efter bröllopet imorn.

Vet ni förresten att Bill brukar rita noter i sin bok? Inte anteckna och inte take notes, skriva noter.. ohps, där blev det fel igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar