torsdag 10 juni 2010

Fem år sedan

Tiden går snabbt alltså. Det är nästan lite läskigt ibland och igår insåg jag att jag om en månad haft körkort i sex år. SEX ÅR! DET mina vänner känns riktigt galet. Idag kom jag på att det igår var fem år sedan jag tog studenten, FEM ÅR! Mina kära klasskamrater ska visst ha en liten get-toghether där hemma i sommar som jag är hemskt ledsen att jag missar. Fem år sedan vi sprang och sjöng, hade en dunder champagnefrukost och var allmänt glada i flera veckor. Jag har en liten fråga till er som tog studenten med mig, vad var det för musik som gällde och spelades? Vad förknippar ni med studenten? Eller är det för länge sedan så ingen minns? Något som är FYRA ÅR sedan är att jag for till USA för första gången, den 3e juni var det fyra år sedan. Nu sitter jag här och har varit här i snart 16 månader och att vara borta från Sverige i SEXTON MÅNADER, det är längen det. Nu är det tio minuter tills jag börjar jobba. Ikväll hejar vi på Celtics. BEAT LA! Där går tiden ibland väldigt långsamt...

2 kommentarer:

  1. Jag missar också festen grymt tråkigt, något ja verkligen hade sett framemot i sommar men dom valde 31 istället för 24 å 31 är jag i Norrköping. D enda som ja kan komma på just nu sisådär 4.30 på morgonen är vissa låter som va med på eurovison typ hon som vann å
    Martin Stenmark fast då tänker ja ju på Turkiet men d hör väl till :) å sen vår omgjorda 34 som vi sjöng på trappen :) annars står d jävligt still i huvudet just nu. När d gått 10 år kanske vi ska återvända till Turkiet? Å då kan du å jag välja alternativ datum :)

    SvaraRadera
  2. Turkiet om 10år röstar jag också på! Det låter som en toppen idé :-) Vi BFare slår ju liksom på stort hihi
    Jag minns inte heller några låtar som vi spelade sådär äckligt mycket som man aldrig glömmer. Men Eurovision var väl på tapeten då, som Aspen säger :-)

    Synd att ingen av er kan vara med :-( Jag ska iväg på dagen man hinner nog dit en sväng på kvällningen. Eftersom jag troligtvis kommer att nykter så kan jag vara en smygfotograf och ge er alla hemligheter som händer på festen ;-)

    Det är helt sjukt Malla att du har varit bort i 16 månader, oj oj! Tiden går verkligen fort! När har du planerat hemfärd då? Kram

    SvaraRadera