torsdag 24 juni 2010

Skicka hem mig till...

Men åh, älskar jag att se bilder från Bollnäs på Hollywoodfruns blogg eller? Snälla ni, hälsa till henne från mig när ni träffar henne! Jag menar, hur svårt kan det vara att undvika i Bollnäs?

Idag har vi en luftfuktighet som inte är att leka med, det är som att allt är kokhett och blött. Det är faktiskt lite galet och man vet inte riktigt vad man ska göra. Jag tog twinsen till poolen på fm och sedan hade de simlektion så poolen har varit vår plats för dagen. Nu blåser det en del ute och det sägs att det ska bli en väldig thunderstorm ikväll, kanske är det de som blåser in nu. Ni ska dock inte tro att det blir kallt för det. Imorgon är det midsommarafton och väderleksprognosen säger 29 grader, klart och sol. Hääärligt! Nu ska jag invänta blixtrarna. "Numerous showers and scattered thunderstorms. Some thunderstorms may produce damaging winds...large hail... heavy rainfall and frequent lightning. Hot with highs in the lower 90s. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar