söndag 6 juni 2010

Tornado

Imorse då jag satt o kollade på tennisen rullade en liten text förbi längst ner i rutan; Storm watch, tornado alert i hela Massachusetts. Jag var ungefär den enda som sett detta och överdrifternas land som det är tog vi det som det var. Nationaldagsfirande var planerat och det ska jag berättar mer om i ett annat inlägg. Hur som så kom regnet och åskan rejält, det regnade återigen så där galet sjukt som det bara kan göra här, detta kan ha varit det värsta regn jag någonsin sett faktiskt... När vi skulle fara på affären senare hittade vi två gigantiska trädgrenar ca en halv meter från min bil, det var nära ögat! Överallt låg kvistar och grenar och på ett ställe fick vi ta en omväg då vägen var avspärrad pga träd som låg. Tornado var det ja, så nu har man upplevt det med.

1 kommentar: