onsdag 30 juni 2010

Härliga onsdag

Pga barnens två sjukdagar och mina begränsade timmar så jobbade jag endast 7.30-9.30 idag och var sedan ledig resten av tiden. Om jag uppskattade det??? Jez så skönt. Solen sken från en klarblå himmel som totalt saknade moln idag. Värmen låg på behagligt hett och fuktigheten var borta... Jag köpte med mig två gigantiska coolatta's och for till Patrizia vid 10 där vi hängde vid poolen fram till tre. Solade, badade och slappade, det var precis vad jag behövde. När P sedan började jobba for jag hem och pratade med mamma i en timma. Efter det tog jag mig själv och min HM påse och for till the legacy place där jag strosade runt och in i nästan varenda affär och lyckades fara därifrån med 32 dollar mer än vad jag kom med, den ni! Sedan har jag varit på Bestbuy och kikat på kameror och det blir nog en ny imorgon, ska läsa på lite men jag tror jag hittat precis vad jag behöver....

1 kommentar: