lördag 19 juni 2010

The Royal Wedding 19/6 20010

Åh vilket fint sagobröllop vi kollat på idag. Mina favoriter var Victorias lyckofniss efter första pussen, Daniels tal vid middagen och då Victoria på trappan tackade folket för att hon fått sin prins. Ååååh.

Jag var uppe kl sju imorse och klädde mig i klänning innan jag for till affärn för att köpa jordgubbar och bubbel sedan kom Emma och Patrizia över och Lila tyckte Emma såg ut som en prinsessa såhär dagen till ära. Will trodde sedan att jag var en prinsessa och höll på och gifta mig nere hos mig... Om det vore så väl! Jag säger som Lila; When I grow up I want to be a princess. Jag vill också ha ett sånt fint bröllop.

Vi kollade, kommenterade, fällde tårar, åt wedding choclate och jordgubbar, skålade i bubbel och hade tom en bröllopstårta! Vilken underbar dag. När gästerna satt sig för att äta tog vi en tur till poolen och solen för några timmar innan vi kom tillbaka lagom till prins Daniels tal, vi såg sedan kungen och prinsens pappas tal - vilken talare! Sedan följde vi tårtätningen och bröllopsvalsen.


Ett fyrfaldigt leve för Victoria och Daniel - dom leve, Hurra Hurra Hurra Hurra







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar