fredag 18 juni 2010

Sol sol undebrara sol

Sol sol sol och halvtrött Malla var väldigt sugen på att ligga ute och läsa men det är fredag och jag vet att de kommer o gör trädgården då, oftast tidigt men inte idag. Tar en chansning och tar med filt och bok efter jag lagt bebis vid 9.30. Inga gräsklippare då men shit det lät som ett monster. DAAAMN nu gjorde USA här 3-2 men fick bortdömt pga offside, whaaat? Vi har ju vänt 2-0. (VI!) okej, monstret i buskarna var läskigt så jag provade kasta lite stenar och upp flyger fåglar och ekorrar som visst hade en rejäl fight där inne. Huu, ekorrar kan vara aggressiva och jag hörde gräsklipparna hos grannen. Ger mig inte så jag intar altanen uppe och tar med mig Expressen som jag fick av Emma igår! Tisdagens expressen!!! Fem minuter så kommer storgräsklipparn mullrande förbi, sitter kvar en stund och tänker sen att de är klar nere hos mig. Kilar ner och hinner ligga säkert 15 minuter innan de kommer med blåsarna och ska blåsa bort gräs och löv. Jag ger upp och kollar på fotboll ist. USA kvitterar och nu är det spännande här. Snart börjar jag jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar