måndag 14 juni 2010

Somna sött, slumra in

Så har jag nyss kommit hem från årets första clustermeeting, duktigt där Malla. Tog med mig Julia o for o träffade alla på Applebees. Det är lite pinsamt hur dålig jag är på att minnas folk nu, presenterar mig själv och säger att dej har jag nog inte träffat, "eh jo jag åkte ju med dig hem en gång" "Eh, du har ju skjutsat hem mig.." eller "vi träffades ju på mallet". Hoppsan, sjysst tjej. Men det är alltså de i mitt cluster som kommit under året och som jag faktiskt bara träffat en gång, jag berömmer dom för att de minns mig! Det var rätt trevligt ikväll ändå. Blev erbjuden att följa på karaokenight också och det lät minnsann riktigt trevligt, tror jag får göra det nån annan måndag. Nu ska jag hör o häpna gå och lägga mig, före kl 10 är målet för jag lägger mig på tok för sent alltid och imorn är det ju basket så det lär inte bli före midnight då. Lets GO Celtics!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar