lördag 12 juni 2010

När vi gräver guld i USA

Rullade in till Boston lagom i tid till klippningen och allt gick fint, hon som skulle ta mig var trevlig och vi kom fram till att försöka behålla längden som den var. Eftersom det var aldeles för länge sen jag gjorde något så tog hon ändå ca 2 inches bak och så mindre fram så jämnade vi ut det mer jämnlångt runtom, klippte lite layers och så ramade in ansiktet med kortare hår där. Hon fönade och gjorde det fint och jag gick glad därifrån. Det duggregnar när jag kommer ut men äh, jag ringer Emma och Patrizi som står bara ett block därifrån och jag skojar inte, när jag kom fram bara öser regnet ner. Hejdå frisyr. Well well, där stod vi tre pers och försökte få plats under ett paraply medan vi såg på prideparaden som gick genom staden. Massor av människor i alla slags former, vissa heeelt galna och andra mest bara glada. Roligt att se på sånt där, jag har ju lyckats vara på prideparaden i NYC två gånger ;) Boston var den första staten i USA att tillåta gay bröllop så det är väl en big deal här.

När vi var less på regnet promenerade vi upp mot quincy market och hitade där flera pubar på rad som visade fotboll. Vi valde en irländsk med ett ledigt bord och såg där USA-England spela 1-1, jubel och applåder, det var ju skoj faktisk! Förutom servicen då... Vi kom väl kanske 10 min innan matchen började och hade precis ätit klart då matchen var slut, vi fick maten strax efter andra halvlek börjat. Men äsh, det var trevligt iaf!

Avslutade kvällen nu med att lägga barn och sedan se på Så ska det låta. Imorn blir det Six flags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar