måndag 21 juni 2010

Today was a difficult day. Tomorrow will be better

Mina barn har en bok som heter Lilly's purple plastic purse, förrut gillade jag inte alls boken men nu är det Lilas favorit så jag har hört den rätt mycket på slutet och tänker ofta på en note som läraren skriver till Lilly efter en tuff dag ; Today was a difficult day. Tomorrow will be better. Lite så kände jag igår och idag är much better.


Haha, okej, det är inte så serious. Det hände en liten olycka igår men jag och Emma tog fint hand om det som tur var, jag vill inte gå in så nogrant på det även fast jag egentligen skulle vilja. Haha, tack Emma!


Äh det var inte så mycket difficult igår utan mest jätteskönt men idag har varit en bra dag med. Förresten så gjorde jag världens snyggaste tankning igår kväll, de två killarna på bensinstation tänkte nog "blondin" så det bara smäller om det. För det första kör jag tydligen in från fel hål "men det stod ju inte Do not enter..." Nä men det var två gigantiska gula pilar som pekade mot dig??? Aja, vi är ju i amerikat, det borde vara tydligare utmärkt ;P Sen kör jag fram till pumpen och ställer mig typ mellan de två pumparna och långt ut från dom med, vadå pumpslangen är ju lång? Kliver ur bilen och lämnar dörren öppen och blockar ännu mer. Men jag stängde tanklocket och körde fint ut åt fel håll såklart. Klockan var ändå nästan mitt i natten och det var ju inge folk ute. Slutet gott allting gott.


Idag ville twinsen fara till country cluben och i 29 gradig värme tyckte jag det lät som en bra idé, skulle bara lägga lilla bebis först men hon ville visst inte nappa idag så jag tog med alla tre till poolen. Hur svårt är det egentligen? Där finns en grund pool där twinsen kan bada själva och de kan ju nu för tiden simma själva om de håller i nå flyttyg i stora med. De badade iaf i lilla poolen medan jag stoppade i bebis i en baddräkt och sedan gick vi över i stora. Bebis älskar att bada och sprattlade, plaskade och skrattade högt - hon är så sjukt snäll och söt min bebis. Twinsen hade också roligt och är grymt duktiga på att simma nu. Mamman kom över så fort hon var klar och jag fick höra hur alla som var där var imponerade hur jag var så bra ensam med tre barn. Så nu ska jag hålla nannykurser ;P haha... Hade en jättehärlig dag och nu på em har jag legat ute i solen och läst i två timmar vilket såklart också var galet skönt. Snart ska jag iväg och uträtta lite ärenden. See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar