torsdag 24 juni 2010

How's the weather?

Nu ska jag berätta om det konstiga väder vi haft idag. Var väl en 25 grader varmt 7.30 imorse. Jag o bumbo hängde i köket medan twinsen sov o sov, vi kikade pa lite tennis o twinsen sov fortf sa jag blev hungrig pa frukost och tankte, varfor inte pannkakor? Pannkakor med blabar, med
Banan o tom nagra med fargglada sprinkles i! Glada barn o mysfrukost vi fyra. Bananpannkakor ar min favo, prova om ni inte har gjort det annars kan jah bjuda pa frulle nan dag da jag kommer hem.

Vad hade det nu med vadret att gora? Nar jag fatt ella att somna kilade vi mot
Poolen och pa den 3 minuter langa promenaden hann vi bli blota av svett, solen sken o vem vet hur humid det var? Det blev varre under dagen men sa plotsligt vid 5 blev det svart, small det till, alla barnen borjade skrika och det regnade sa man inte sag ut genom fonstret, tva minuter senare kom solen och nar vi gick ut 5.20 hade all fuktighet forsvunnit och varmen hade droppat nastan 10 grader! Fran 33- 25! Dar haller det sig nu o ska gora imorn med.

Nu sitter jag med whitestripes som jag varit sa emot men nu vill prova, har just malat naglarna o kollar pa ace of cakes, saaa coola tartor! Skon torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar