lördag 21 juni 2008

24 timmar avklarade, två dagspass kvar...

Då har jag gjort mitt första 24-timmars pass då och det har flutit på smärtfritt.. Lite dålig sömn inatt pga en surrande fläkt men jag vänjer mig väl vid den o.. det lät hela tiden som att det öste ner utanför. Kom på att mitt pass var bättre än den andra som jobbades också, jag fick ju betalt för att sova.. Han slutade tio igår kväll och började åtta imorse, inte mycket "ledighet" att hurra för där! Lika bra att ligga kvar o sova o få pengar för det då... Nu börjar jag inte förns åtta imorn bitti och ikväll tänkte iaf Therese komma hit och se fotboll, vilka hon har med sig har jag ingen aning om men jag antar att det är fler än bara hon eftersom det var bra att det var större här uppe än nere hos henne!

Well, hoppas ni hade en bra dag igår nudå. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar