måndag 30 juni 2008

Här sitter jag i mörker och skriver om ingenting. Har jobbat kväll idag, vi bakade tårta och kalasade nästan allihopa! Nu jobbar förmodligen inte förns nästa torsdag! Hur blev det så? Det känns lite tokigt.. Troligen åker jag till farmor och farfar i stugan halv sju imorgon bitti så jag bör sova snart. Har fortfarande en del sömn att ta igen också. Men jag vet inte ännu, kanske skulle jag behöva stanna här hemma också. Ännu en gång är det bevisat att det är så himla bra att prata, att kommunicera, inte vara så himla rädd och försiktig.. Nej att man aldrig lär sig! Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på Sjöjungfrun, jag orkar inte längre vänta på mig själv som aldrig tar mig för och köper boken så nu har jag fått låna den som ljudbok av mamma. Den första, sista och enda ljudbok jag läst var den om Tsunamin som Pigge hade skrivit, den lyssnade jag på ifjol då jag låg på stranden... Natti natti mina vänner och om det finns andra som läser!
Min kompis!

1 kommentar:

  1. Gud vilken snygg kompis! Kan man få hennes namn och nummer? :P

    SvaraRadera