onsdag 11 juni 2008

Andas ut...

Får man säga att det gick jättebra idag? Jag hade ju många funderingar och tankar på hur det skulle vara, men visste egentligen ingenting. Kom dit och mötte trevligt folk, både personalen och kunderna. Så, nu ska jag inte skriva mer om det men vi hoppas och tror det fortsätter kännas bra!

Igår kväll var vi hos Viktor och såg på fotboll, tjejerna satt bänkade i soffan med tv framför medan killarna inte riktigt kunde sitta stilla. Det gick ju fin fint, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! kan man lätt få skrika! Det blir mer på lördag, Heja heja!


Imorn har jag ingen intro men ska upp och skjutsa pappan till tåget halv sju, sen på em ska jag vara med Irma. Hoppas det går fint, har sagt att jag ska muta hon med godis annars ;) Nejdå, det ska nog gå bra det där, jag är så gärna med den där lilla söta tjejen så! Jomen.. nu ska jag sussa. Nattinatt

1 kommentar:

  1. Åh mitt fönster. Jag längtar hem känner jag nu! :) Du blir med på midsommar va? :D

    SvaraRadera