tisdag 3 juni 2008

Sommarlov, solen lyser skönt, Sommarlov, gräset är så grönt..

.. Himlen blå, vill jag nå! När jag fångas utav vinden sommarlov, sköna sommarlov..
Havets vågor, sakta rullar in, och jag känner, sommaren är min!

Ja då var fågeltenta och redovisning avklarat, min näst sista termin på lärarprogramet var slut och nu återstår bara en endaste termin.. Hua! Fågeltentan gick fint, ett ynka fel hade jag så nog är jag nöjd.. Surt bara på den där lilla lövsångaren, jag skrev sånglärka istället. Såg precis just nu att jag fått vfuplats för hösten o, på "mitt" ställe med samma handledare som i våras, jätteroligt! Gud så skoj det ska bli. Skulle nästan ha vart ut dit o hälsat på en sväng nu men det hinns inte med. Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund o njuta av sommarlov, skulle haft Sjöjungfrun att läsa.. Ikväll ska vi ses med klassen vid nydala och umgås lite sådär bara. Blir nog trevligt! So long då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar