torsdag 12 juni 2008

Jag borde vara trött

Jag förstår inte att det aldrig ska gå att sova, det måste bli ändring på det sen när jag ska jobba på riktigt.. Nu börjar jag sju imorgon och borde absolut sova nu. Har varit vaken sen tio över sex imorse utan att sova en blund sedan dess, dessutom har jag ju varit barnvakt nu på eftermiddagen och det är inte till att sitta stilla då :)




Det gick ju kanonbra för mig och Irma! Inget gräl på mig där icke, vinkade snällt hejdå till mamma och så tog vi en runda utomhus. När hon hittade poolen o skulle ta av stövlarna o hoppa i, tyckte inte Malla det var någon bra idé så vi gick in och lekte istället :) Ja vad ska jag säga, glad tjej! Det gick bättre än förväntat, inte för att jag förväntat mig att det skulle gå illa men man vet ju inte. Även om det inte är så farligt så är det väl ändå rätt vanligt att man blir lite ledsen sådär när man är i den åldern, och vi träffas ju inte så ofta. Eller nu i sommar ska vi väl kanske göra det hoppas jag! Vi har sjungit o busat massor... Nu säger jag tack o gonatt och försöker somna! Ska iväg på spännande saker imorn kväll, något hemligt! Så jag ska packa lite för det med. Hoppas att det känns bra att jobba imorn med. Tjohej

Buse!

Mumma med mat

1 kommentar:

  1. vilket sötsnöre! Vi tackar å bockar för hjälpen! cs snart!

    SvaraRadera