tisdag 24 juni 2008

Nu blir det räk och grillkväll...

Ikväll ska vi iväg till Torön på räk och grillkväll, det blir nog kanontrevligt skulle jag tippa på. Innan vi far ditåt ska vi ner på stan en sväng.

Idag har jag klippt bort mina slitna lockar och fått massage, sedan blidde det jordgubbslunch hos mamman och sedan har jag inte hunnit med så mycket mer. Konstigt att vissa dagar kan gå så fort? Och andra så himlarns långsamt..

Det är rätt kyligt ute idag, undra hur mycket kläder man kan behöva. Idag har jag börjat inse lite mer vad som väntar snart också. Hörde på radion att det idag är prick 6 månader till julafton, och aldeles snart efter julafton är det dags att lägga fram ex-jobbet och allt sånt. Jösses alltså, och vi har inte ens börjat!!! Nej, det kan man väl inte ha gjort heller men det känns ungefär så. Så himlarns kort tid kvar innan utbildningen är över och jag ska ta tag i livet igen. Alltså bestämma mig för något att göra... Några förslag? :) Haha, ush så jobbigt. Men, än är det sex månader kvar! So long, ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar