fredag 6 juni 2008

Rubriker är trista

Rubriker, vad ska de vara bra för egentligen? Det där med att sätta rubrik är inte min grej. Här inne där jag ska försöka sova är oliiidligt varmt men har jag fönstret öppet blir jag anfallen av de där hemska djuren kallade mygg. På tal om mygg så var jag på Höghammarpersonalfest igår, fest i parken kan man också kalla det.. Det var faktiskt trevligt! Men utomhus mot nattningen blev det fruktansvärt mycket mygg, oliiidligt mycket faktiskt! Inom en radie på 10x10 cm har jag lyckats hitta hela nio myggbett. Aj aj aj.

Emelie i parken
På dagen igår var jag på Theos skolavslutning, han var så tjusig i sina kläder och spelade duktigt på blockflöjt och sjöng fint. Efter det var vi hem till kusinerna och fikade smörgåstårta vilket också var trevligt. Kusinerna blir stora...! Snart snart kommer dock en ny pyttekusin vilken jag längtas lite efter :) Vilken tur jag har som bor i samma stad i höst! Appropå det så längtas jag faktiskt lite till hösten också, men bara lite. Det är väl bra? Först blir det ett förhoppningsvis långt sommarlov. Ledighet finns inte mycket av men som aspen säger slipper man tänka nå alla på plugg iaf. Man är "ledig" när man är "ledig".
Lite rolig bild på Theos :)


Ja vart var vi nu då.. Idag har vi legat i Orbaden hela dagen, ruskigt skönt och trevligt! Vattnet var inte iskallt så vi badade en hel del, fick också åka en del båt. När vi skulle stiga i den hände ne liten grej, hahaha. Vi kan sammanfatta det såhär att det blev tre pers på ena sidan av båten och det tyckte båten var för mycket så den kastade i en av dom i vattnet ;P Håll tummarna på sol imorn med så blir det en heldag i Orbaden! So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar