söndag 1 juni 2008

Mer gnällfinkar..

..knäppgökar och stjärtmesar. Ja än har jag inte klagat klart på dessa fåglar och deras kvitter. Nu har jag suttit väldigt mycket idag och lyssnat, försökt lägga märke till småsaker i kvittren, ledtrådar, minnesgrejer. Men, näe! Det går bara inte. Det får ett försök till då jag tror vi ska sitta lite imorn i grupp och lyssna. Kanske kan få något tips på hur man gör för att höra skillnad? Sedan är det lite jobbigt att inte alls veta hur tentan kommer gå till heller, jag trodde ju på ett sätt men några andra tror på ett annat. Egentligen har vi ingen aning men jag tror att jag hört att L sagt att tentan skulle ta 20 minuter med fika inräknat? Sen vet jag inte hur sant det var för fikat brukar väl vara ca 20 minuter... Ja, ingenting vet vi! Lika det där projektet, vi har inte fått några instruktioner alls så det ska bli spännande att se. Vi ska sitta imorgon och göra vår redovisning iaf. Tror min dator får fara med till skolan. Så ska jag kika in hos vfu ansvariga och kolla var jag får vfu också då jag vet att andra fått veta redan nu och vi ju höll på och strulade ett tag.

Just nu har jag fortfarande balkongedörren öppen för att få in lite svalare luft men så mycket svalare än den inomhus vet jag inte om den är. Läggdags nu snart om toan är ledig, en människa här i lägenheten skulle dricka fyra liter laxermedel ikväll ! ! ! So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar