torsdag 19 juni 2008

Första riktiga dagen avklarad

Nu är jag hemkommen från mitt första riktiga arbetspass och det har gått precis lika bra som på intron om inte bättre.. Det känns ju annorlunda när man är ensam, det känns bättre på något vis och man vågar ta för sig. Det var en lugn kväll, hämtade från jobb och var iväg och handlade en sväng. Mycket folk utepå idag!

Hann med en snabbsnabb, rekordsnabb, fika med Lena o Malin på stan innan jag började jobba. Just nu sitter jag och deppar över mitt missade midsommarfirande, ni förstår inte hur ledsen jag är över det egentligen. Ja det känns riktigt tungt.. Visst kommer jag tjäna massa pengar men ändå.. Jag har inte firat svensk midsommar på tre år! Fast visst, jag har väl några år till på mig att hinna fira. Jag hoppas att vi lyckas få till lite sommarkänsla imorgon iaf. Och förresten har jag lyckats bytt bort en annan helg så om några veckor bär det av söderut mot Halmstad och Laholm, det blir inte tokigt! :) Nu ska jag se lite film o slumra till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar