söndag 1 juni 2008

24 grader varmt

Kan det verkligen vara sant som termometern sa idag? 24 grader i skuggan... Ja kanske, för inte har det kännts kallt iaf.. Checkade med aftonbladets väder nu och jepp, 24 grader i Umeå kl 15!
Det var en varm junidag det. Ja tänka sig att det reda när juni. Om två dagar för två år sedan började mitt äventyr i USA, fytusan så jag längtar tillbaka till det! Det var verkligen helt underbart när jag tänker tillbaka.. Åh vad jag vill göra det igen!!!
Midsommar i battery park
Jag och polisen sista kvällen på Manhattan
Mina underbaringar!
Jag och Jen i DC
Ja där hamnade lite bilder också, favorit i repris ;) Det är inte många jag har på datorn så det blir samma hela tiden. Och just nu ligger cd'n med alla bilder på nerpackad i en kartong så det blidde gammalt. Ja nu är verkligen det mesta packat, jag var iväg till konsum tidigare och hämtade en sista kartong som jag tänkte fylla nu när fotbollen är slut, sedan är det helt tomt. Jag har tom packat väskan för i sommar för att se om det gick plats och jag tror nog det ska gå.. men har resväskan och ryggan så det får bli tåg, tror nog jag far på onsdagkväll så kommer jag till Bollnäs 04.51 på torsdagmorgon och hinner med lillebrors skolavslutning. Idag har jag legat på balkongen och pluggat pippifåglar, tror ni dom sitter nu? Jo utseendet ska jag nog klara men lätena har jag lagt ner.. det går bara inte! Nu var fotbollen slut och jag ska avsluta packningen för idag och sedan laga middag. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar