lördag 31 maj 2008

O'boy vilket vackert väder...

Jag och Emma vandrade iväg till ängarna och såg lite brännboll i solskenet idag. Där var stämningen på topp! Människor utklädda till alltmöjligt studsade omkring och dansade och var glada. Där var en scen med dj och speakers, läktare och avspärrad finalplan. Vi kom lagomt till semifinalerna och såg damfinalen och storfinalen. Raska taskar vann och det var också prisutdelning för bästa stämningspridare..

På Ålidhem syntes att det hade varit fest.. det såg rent ut sagt förjävligt ut på vissa ställen, man får hoppas att de haft skoj :) Det är väl fest ikväll med, jag trodde det var värre ikväll men det var tydligen värst på fredagen. Jag är bjuden på grillfest ikväll men det är inge skoj att gå dit ensam då man inte känner någon.. Lite trist men! Kanske tar en sväng förbi där senare o ser om de är där.. Eller stannar jag hemma i soffan. Trodde Malin skulle hålla mig sällskap men Irma ville visst annorlunda. Hon saknar nog mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar