söndag 18 maj 2008

Besökshelg

Hade jag haft min kamera här så hade jag lagt in bilder på då vi spelar tv-spel, men nu vet jag inte var min kamera är. Jag misstänker och hoppas att den är hos Em men får inget svar på det så jag får fortsätta vara oviss.. Hoppas den inte råkat följa med till Bollnäs! Verkligen! Så nu blev det gamla bilder men som tur är finns det väldigt många bilder med just dessa tre på samma foto. För det är dessa tre jag spenderat helgen med, vi har mest spelat massor av tv-spel som sagt. Super Mario 3 :) Ruskigt roligt! Vi tänkte varva men blev lite less så la ner i värld 7, aj aj ;P


Nu har jag nyss sett ett Inför Eurovision, och Jihoo, på tisdag är det semi :) Så himlarns trevligt.. Jag har en favvo, Norge.. Sen tror jag att jag tycker Schweiz och Frankrike är helt ok med, nu har jag absolut inte hört alla men dessa har jag då hört litegrann. Nu ska vi se om det är något spännande på tv. Imorn bitti ska vi fara ut och hälsa på våran lägerskoleklass. Hoppas att ni också haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar