tisdag 6 maj 2008

Piggelin

Hade tänkt ta mig en tidig träning idag - men hur går det då man sover till tjugo i elva?? Tja, det var skönt att sova iaf ;) Jag blev aningen förvånad då jag vaknade. Nu sitter jag iaf och äter frukost, fruktsallad med banan, melon och mandarin. Mumma! Jag har ju börjat mitt nya liv nu ;) Firade gårdagens jobb med en tallrik köttfärs, brocoli och blomkål. Låter gott va? Haha, ja det var inte alls äckligt. Tokigt nog glömde jag köttfärssåsen framme i kastrullen i all min glädje. Men jag har en ordentlig prick här hemma som håller ordning på mig så han hade ställt in det i kylen åt mig. Ska picka i mig frukosten nu och sen hoja till Iksu. Sedan har jag tänkt städa, ska också handla lite inför lilllresan imorgon och så steka ett kg kyckling. Hinner jag ska jag packa lite kartonger inför flytt (äntligen!!) och kanske får jag sitta på balkongen i solen en sväng med ;) So long!

1 kommentar:

  1. Nämen Malin! Sov du verkligen så längen? :) Det trodde jag inte om dig hihi
    Vart ska du flytta någonstans då? Fick du erbjudande tack vare din annons här i bloggen? :)
    Ha det bra! Kram!

    SvaraRadera