måndag 26 maj 2008

Hemma

Oj vad klockan rusar iväg! Det började med att bussen var sen till Umeå, direkt från bussen gick jag til Iksu och hämtade våra nummrelappar, så imorn får ni spana efter 3519! En shoppingsväng på ica, lite ären uträttade hos Emma och så hem. Här låg en glad överraskning och väntade i form av ett brev! Två brev förresten.. en lönespec från Umeå också :) Två löner plus csn denna månad! Det andra brevet var schema för sommaren, så trevligt så trevligt. Jag går ut stenhårt med att jobba HELA midsommarhelgen, tors-mån, dag som natt.. Så mycket att jag blir ledig en hel vecka efter det. Och jag är ledig helgen då Truls ska dopas vilket jag tycker är trevligt. Men jag jobbar 15-15 lördag-söndag då det är yran, vilket är mindre skoj eftersom jag hade sett framemot att gå på parken. Skönt att ha fått schemat iaf! Slutar rätt tidigt i augusti och har redan börjat ladda för en tripp till Ullared med brudarna. Ska bli så himlarns roligt! Jag jobbar väldigt mycket kväll i juli-aug, nästan inga dagar alls men det blir nog bra.

Nu skulle jag ha packat ikväll, och gjort lite annat.. men här blir nog inget gjort alls. Har räknat marsmallows iaf, i en påse är det ca 40 st, barnen är 7 i varje grupp, alltså borde en påse/grupp bli bra o de får några var? Eller? Var det något mer jag skulle fixa? Hoppas inte det... Imorn ska jag jobba, det ska bli skoj! Även om jag nu vet att jag kommer få pengar i sommar så skadar det inte med lite extra, dessutom är det väldigt roligt att jobba! De ringde även imorse men då var jag 43 mil bort o hann inte riktigt hem till jag skulle börjat ;) Jamen ni, jag ska försöka packa lite då iaf så det inte blir så stressigt imorgon. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar