lördag 31 maj 2008

Batmalin fixar

Malla har gjort en hel del idag. Malla började med att somna runt tiotiden igår kväll och vakna nio imorse, glad och utvilad! Tog då tag i det där med att flytta.. Lyfte bort stora madrassen helt själv från sängen och började skruva ur skruvarna vilket gick smärtfritt.. När det sedan kom till att dra isär sängstommen gjorde Magiska Malin, Batmalin, Malligamalin, Malla en hemsk upptäckt. Jag var för klen! Fick ta hjälp av han jag bor med som tränar i ett hemmabyggt gym i källaren och han klarade det fint. Där ser man, hemmabygge funkar bättre än iksu? Hemska tanke men iksu är nog så mycket roligare.. Så nu var det inte mycket till säng kvar här hemma. De nätter som är kvar får jag sova gott utan sängstomme, det ska nog gå fint. Jag har också kört min sista tvättmaskin i denna tvättstuga. Mycket är packat nu och det känns väldigt rörigt.. Vet fortfarande inte om jag får med allt ner till Bollnäs men det visar sig. Nu hörde Emma av sig så vi ska kila iväg och se lite brännboll i solskenet. Förresten skulle ni ha sett Mallas solbränna efter dessa dagar i naturen, en vit kant 1.5 cm ner i pannan.... Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar